tirsdag 23. juni 2009

Maria 12 uker


Trenger jeg å si mer?

10 kommentarer:

Ingeborg sa...

Så NYDELIG! :)
Blir dåke i Oslo neste år og, eller?

Ingeborg sa...

Eg blir i Kristiansand. Skal studere musikk (eller... "studere" musikk :p) på Ansgar, og bo i kjelleren til Kristin og Mike :) Syns dåke bør komme sørover igjen! :)

Nå Kan Du Lure sa...

tnå! Hun er jo så nydelig! Utrolig søt....jeg har sagt det før, men må si det igjenn...hun er ei lita prinsesse :)

Daniel sa...

Ho er så søt! Gleder meg til å se dere igjen! :-)

Herlaug Katrine sa...

Måtte inn å sjå på bildene av prinsessa vår. Gleder oss veldig til å få ha henne (og dere) her snart.
Stooor sommarklem...

Eivihnd sa...

ho e nydelig! Onkel Eivind er stolt! Håpe vi sjåast snart.

lene sa...

Å, Eline, eg savne deg og! Sku gjerne komt til Oslo. Ska prøva å få til ein tur i løpet av høsten viss d lar seg gjera. Gla i deg! Hels LK og Maria masse. :)

silje sa...

nydeligheten.

Margot sa...

Er det muulig??
Akk og ve, så skjønn.

Cybele sa...

Maria er så nydelig akkurat som moren sin! Jeg må hilse på henne snart! Det var så koselig å se deg/dere igjen!